Benim 3 yasinda kizim var cok sukur🤲🏻2 ci gebeliyimde duwuk yapdim:(( simdi diye hamileyim Keske bende de erkek olsaydi😒doktor 3 gun once bakdi 100/80 kiz dedi ama oglan cok istiyordum.12+5 simdiki hamileliyim 2 hafta sonra gel tekrar bakalim dedi.Sizce deyiwiklik ola bilirmi hanimlar?😒