[silindi] 33 hafta da o boyu göremedik.. Püü yazık bize, babası 1-83 Dedesi 1-94 dayısı 1-82 soyağacına göre acep bizim ki genetik açıdan uygunluğa giriyor mu? Benim boyumun bir önemi yok çünküsü anne kısa olsa da fark etmiyormuş ondan soruyorum bile, bizde bir problem mi varda biz o haftalarda bu boya ulaşamadık yada şu genetik denilen meret bize mi yaramamış kafamda deli sorular.🤦🏽♀️