Tugceasel_ ya ne derdi dussun Allahaskina, olmayacak seyde israr edip bi de kendince alay ettigini sanip gulup egleniyorsun. Bir de millete de kendini sorgulatmis oluyorsun, kac kisi doktorum bana bunu soylemedi, oyle mi boyle mi diye senin yuzunden panik olmus. Besyocu oldugunu her bir postta belirttigin icin artik forum olarak ezberledik de sayisal bolum seceneklerinden belli ki haberin yok. Yuksek puan yapan birinin tek opsiyonu tip okumak degildir, İtu, Odtu gibi baba gibi okullar var, iste ben de puanim yetince tip yerine onlardan birini sectim. Yani o puani yapinca keyif, secim bana kaldi 😉😗 Umarim anlatabilmisimdir, bunca seyden sonra hala emin olamiyorum gerci senden ama. Kimseye bu kadar net konusmam,konusmadim da burada ama yine kibar ve sakince yazdim, bu kadar israrli bir inat ve anlamsiz bir cabaya gerek yok gercekten. Karsindakileri kendince kucumsemeye calisma, gereksiz bir caba icindesin, daha da kucucuksun. Ayrica ‘ti’ye almak’ burada yazmaya calistigin anlama gelmiyor, ‘kaale almiyorum’ demek istemissin. Turkce’den Turkce’ye sana ceviri yapmis olayim, hadi sana bu asiri bilmisliginle hayatta basarilar.