Tugceasel_ eşinizin boyu normal, sizinki kısa. 50cmlik bir genetik yok, ufak bir yanılma olmuş belliki. Çocuklar doğarken 50cm ortalama ile doğuyor zaten. Anne karnında bebeğin boy ölçümü zaten uyluk kemiğine oranla ortalama söyleniyor. Neyse çok da önemli değil :) İnş bebeğinizi sağlıkla kucağınıza alırsınız, korkmayın. Bizim de şekerimiz, kan ve idrar tahlillerimiz temiz çıktı. Annesi 10 kilo aldı ama oğlum daha 800 gr :)