Yanlış veya doğru ben hesaplamayı bilmediğimle göre raporda yazanı buraya yazdım belki başka bir ölçümdür ama doktorum kuzum baya uzun boylu dediği için orda yazan cm yazdım buraya . Benim şuan erken doğum riskim var ben biraz kafam dağılsın farklı birşey düşünmeyeyim diye buraya yazdım çok farklı yorumlar yapıyorsunuz kendinizin de anne olduğunuzu unutuyorsunuz insanları aldığı kilosu veya başka birşeylerle yargılamadan kırılır mı üzülür mü diye düşünmenizi tavsiye ederim .