missankara 2 kere kimyasal gebelik olduğu için sordum burda çok gördüm çünkü kalitesiz spermden kaynaklı sağlıksız gebelikler bazen doktora bırakmamak gerekiyor bence sonra geç olmasın yinede siz bilirsiniz bunlarida zaten kimyasal yaşayan bayanlardan duymuştum . Hatta bi bayana sağlıksız gebeliklerinin esinin sperminden kaynaklı olduğunu söylemişler spermi düzeltene kadar korunmuş .