bigunanneolucak benim de beta 218 di hamile olduğumu öğrendikten 2 gün sonra birden kasığımda bir ağrı başladı ama ne ağrı ne yerimde durabiliyorum ne yatabiliyorum ağlıyorum falan 2 kez peceteye pembemsi leke geldi ben de şüphelendim acile gittim hiçbir şey yapmadılar ne yatış ne bir iğne zaten doktor en ufak birşey anlamıyordu kadın doğumcu da değildi bizi gönderdi ertesi gün kadın doğuma gidersiniz dedi gittik ama kadın doğumcu da kanamam ve ağrım kesildiği için hiç-bir şey yapmdi ne beta baktı ne ultrason 2 son sonra gel beta ver dedi ama 4 gün sonra gittiğimde artık çok geçti betam 57 ye düşmüştü o ağrım olduğu sırada meğer düşük yapmışım doktor betan sinirlenince kanama başlar dedi 1 hafta sonra kanamam başladı