gel_artik_bebegim eğer pco falan yoksa soğan kürünü 2 ay yapmanızı tavsiye etmem. Bende pco yok kürtaj olmuştum enfeksiyon varsa dökülsün diye yaptım, ilk ay yaptığımda enfeksiyonum dökülmüştü çok iyiydi, 2.ay yaptığımda adetim 2 gün sürdü, sonra forumdan okuduğum kadarıyla soğan kürü rahim duvarını inceltebiliyormuş bu sebeple de bebek tutunamıyormuş. Sonrasında rahim duvarı incelmesinin belirtilerine baktığımda benim yaşadığım şeylerdi, size tavsiyem pco falan yoksa bu ay yapmamanız