Mervem23 sagsbry inşallah canım ya eşim diyor seni doguracagin zaman dusunemiyorum 😁 kendisi benden daha paniktir bu konularda ama aklı sıra bana takılıyor 🙈😂belim ağrıyor diyorum hastaneye gidelim mi middem yaniyor diyorum doktoru arayalım mi diyor gece çok dönüyorum normal mi diyor 😂😂
sagsbry Mervem23 benim eşimde son zamanlar da baya tedirgin olmaya başladı😊 rabbim kolay doğumlar nasip etsin sağlıkla kucağımıza alalım inşallah ❤️
Eerrennn_ Mervem23 bende şu kasılmayı anlayamadım 27+5 olsum benimde akşamları karnım ayaktayken faln otururken cok sertleşiyor ara ara. Agrın falan oluyormu? Karnında belinde?
Mervem23 Eerrennn_ gece uyurken ya da uzanırken bel ağrım oluyor ama şuana kadar pek karın ağrısı yaşamadım 26-27 haftalardayken kasıklarımda adet olcam hissi vardı sadcee canm
Babyy1S Mervem23 acı eşiğinize bağlı biraz bu durum ben kendi sancımla doğurmadm fitille doğumum desteklendi adet agrisinin 10kat fazlasiydi o cektigim ağrı 5 saat cektim o agrıyı doktorum açıklık olmayinca sezaryen ile doğum yaptm
Gull_94 Mervem23 bebek son haftlarda yerındaraldıgı ıcın sertlesır toplamır bı kosede bazen kramp gırer bunlar normal seyler cogunlkla dogum ıcın olan sancılarsa daha cok kasık be bel bolgesınde olur kasılma seklınde kramp gırer ama mutlaka ayırt edılıo bu agrılardan farklı oldugu 😇
Mervem23 8karakter38 ay canm böyle şeyin mahcubiyeti olur mu sen zaten heyecanlisin ve tecrübe yok doğal.olarak insan direk doğumu düşünüyor e senin günlerinde zaten 🥰🥰
8karakter38 sagsbry evet bidahaki sancımda hastaneye yatışımda haber vereceğim artık emin olduktan sonra😀
balyanakoglum Mervem23 benimde ilk gebeliğim doğumhaneye nst için girdim uzaylı gibi etrafıma bakındım 🤣 sanki hiç başıma gelmeyecek 🤣
Naazz sagsbry canım bende de oluyo şu an 24 haftalığım kasıklarıma ağrı giriyor yorulunca. Her ağrı doğum sancısı değil zaten sancı giriyo geçiyo giriyo geçiyo gittikçe sıklaşıyor ve şiddetleniyor gerçek sancılarda
sagsbry Naazz yok bende sürekli ağrı var geçmiyor.. Rabbim seni de beni de tüm hamileleri de korusun vaktinde sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin ♥️
balyanakoglum Mervem23 ne kadar geç girersen o kadar iyidir bence 🤣 acılar tavan yapmıştı 🤣 ay gülüyorum 1 hafta içinde başıma gelecek kız 🤣
Babyy1S Mervem23 benm icin zordu bazıları hiç hissetmiyor bile fakat epidural dogum var ağrısız oluyor baktiniz dayanamiyorsunuz epidural yaparsnz ☺
Zynpozdmr Kızlar toplu cevap olsun 😊 Kasilma her gebede farklıdır kimine adet sancısı gibi gelir kimine belinden girer o tamamen vücuda bağlı aslında bi nevi doguma hazırlık veya doğumun habercisidir Doğum sancısı her zamanki hissettiğiniz kasintidan yada ağridan farklıdır bunu yasadiginizda cok daha net anlayacak ve siz bilmediğiniz halde o gelen sancinin Doğum sancısı olduğunu anlayacaksınız yalancı sancilariniz olur fakat Doğum sancıları belirli aralıklarla gelir ve her seferinde şiddet biraz daha üst seviyeye cikar aslında kasılma dediğiniz soyle düşünün kasik bel karın ayni anda ağrır sizde ağrının nereden girdiğini bilmezsiniz aslında sadece bazı gebelerde bi yeri daha fazla hisseder sadece kendinizi korkutmayin hem bebeğiniz strese girer hem Doğum sürecinin uzar her sancı geldiğinde dogru nefesi alıp verebilirseniz eger cok guzel bir şekilde ilerleyebilirsiniz yardımcı olduysam ne mutlu sevgiler 🥰
Mervem23 Zynpozdmr çok sağol canim ya benim bebek hareket ediyor gibi bir yerde toplanıyor o kasılma değil o zaman dimi
Altugba Dogum sancin cok duzenli bir sekilde geliyor dakkasi pek şaşmıyor 10 dakikaysa 10 , 5 dakikaysa 5 cok duzenli oluyor ordan anlayabilirsin adet sancisi gibi başlayıp gittikçe şiddetlenen bir ağrı kasik veya bel ağrısı
Eylullllllllll21- Mervem23 kasılma bebek toplanıyor köşede sertleşiyor sonra düzeliyor karnımız taş gbi sertleşiyor ama önce nisan gelmeli yani benim öyle olmustu😄
Mervem23 Eylullllllllll21- benimde bebek hareket ediyor gibi bir yerde toplanıyor sertleşiyor o kasılma mi değil mi 🥰💕
Sadeceduygu Mervem23 ay ben hayatımda hiç bıyıklarımı iple aldırmadım öyle korkuyorum 😀😀 ama hep sonunu düşünüyorum minnoşum kucağıma alacağımı hayal ediyorum bi cesaret geliyor 🥰
Zynpozdmr Mervem23 canım şöyle ki ilk doğumumda hastaneye gittiğimde kızımın hareketleri hala vardi onu bilemezsin hareket edebilir sadece sancı üst seviyelere çıktığında hissetmezsin. Agri şeklinde mi giriyor