Kızlar biraz saçma bı başlık oldu ama ne yazacağımı bilmedim başlığa 🥰 ya ben 30 haftalık hamileyim bı iki sorum olacaktı 🥰 şimdi kasılma dediğiniz şey tam olarak nedir bilmiyorum. Doğum başlarsa nasıl baslayacak bilmiyorum. Doğurabilir miyim acaba ( ben dogurmayi bilmiyorum😁🙈) ya korkularım çok ve akşam uzandigimda karnımda bir sertleşme oluyor o nedir acaba 🙈 lütfen dalga geçmeyin ciddi soruyorum😁🙈🌺🌺💕💕