NilayRuya benmde yaklaşık 20 gün önce filan hiç birşeyim yokken bi akşam başladı ölçtüö 185 nabız acile girdim 190 4tane serum verdiler ancak 120ye düştü eve geldim bi kaç saat rahattm sonra yine 180 190 arası ölücem zannettim kardiyolojiye gittim ertesi gün hemen çok şükür birşey çıkmadı bünyem çok yorulmuş ondan dedi 10 gün işe gitmedim telefnda bile konuşamıyorum ancak topladm kendimi 10 günde çok şükür şuanda normal seviyede. Ama mutlaka bi kardiyolojiye görünün birşey yoksa bile içiniz rahat etsin