NilayRuya benim de iki üç akşam önce öyle oldu hem çarpıntı hem göğsümün ortasında ağrı. Benim kalp atışım normalde hep 100 üstü çıkardı, ölçtük 70 çıktı. Tansiyonum da 7-4 olmuş Doktorum iki litreden fazla su içmem gerektiğini söyledi. Su tansiyon ve çarpıntı dengesini düzenliyormuş. Susuzluk çok etkiliyor iki litreden fazla içiyorum bir kaç gündür iyiyim. Belki size de iyi gelir. Geçmiş olsun