Loveme Tüp bebek tedavisi ile hamile kaldım 9+6 haftalığız bulantı ve uyku hali dışında hiçbir sıkıntım yoktu taki düne kadar kanamam ve lekelenmem başladı 😞
Peraaaa Loveme bende tüp bebelle geneym 8+3 Haftamdan beri lekelenmem var Kese altı kanamam var Doktoruna haber et mutlaka
eslemeslem Hilalylmz58 hemşireyim ben çalışıyorum sağlıkçılara izinler de kapalı diye izin de alamıyorum bakalım ne olacak
Loveme Peraaaa bende hiç olmamıştı yerleşme falan şimdi olunca çok korktum doktorumun haberi var iğne ve progestan kapsül verdi hala koyu renkli devam ediyor çok tedirginim😞
Vitaesmorte Bende varııım☺️ 13. Haftadayız şuan. Çok şükür güzel geçiyo süreç Çok ayakta kalınca hala karnım ağrıyor ama buna da şükür. 🥰
Gamzeakd Gulhan16 aynıyız canım benim bulantım yok ama çok halsizim ve yorgun 😒 kasık ağrısı ve tansiyonum çok düşüyo 😅
Gamzeakd Ayseunal_ allah allah valla canım bi yanlıklık olmasın 18 kasım olsa 5 haftalık olur da 18 ekim .. şaşırdım şimdi
Gulhan16 Gamzeakd İnan hepsini tercih ederdim ya bu bulantı bi acayip Bisey bezdim artık insan herseydenmi tiksinir ama hersey
Ydgrshn Anneeoluyorumm bebek yagi kullan vucudun icin bol su ic birfe vucutta kutumlar cok fazla meydana geliyor
Senemunlu Hilalylmz58 10+1 im 2. Grbeligim. 14 aylik oglum var . Bunda inanilmaz mide bulantm var :(((
Hilalylmz58 Senemunlu hayirlisi olsun canim gerci siz ne istrseniz bilmem ama kiz olrsa ne guzk bi kiz bi oglun olur isallah saglikli olsun ilk once tabi
Gamzeakd Gulhan16 ya kıyamam benim 8 e kadar midem bulanıyodu ama hiç istifra etmedim . İlk gebeliğimde de istifra etmedim . Kişiden kişiye değişiyo demek ki 😒 inşallah bi an önce geçer ..
Ydgrshn Benim de cok kotu geciyor 13+2 haftaligix bulanti bas donmesi halsizlik titreme ayakta 2 dakika duramiyorum carpinti zehirli guatr cikti birde dusuk tehlikem var fitil.kullaniyorm 3 kez bir kizim var bir kizim daha geliyor su halsizligim olmasa neyse halsizlik beni benden aliyor
Htcyalmanci Anneeoluyorumm bende 10+6 hamileyim ancak çok şükür olmadı öyle birşey geçmiş olsun geçer işallah