elif4552 9+1 bende bulantım malesef var buna bağlı olarakta ağız içimde tükürük salgım arttı sürekli tükürme ihtiyacı duyuyorum doktorum prilam yazdı ama oda biraz sersemletiyor Rabbim hepimizin yardımcısı olsun
Gamzeakd Ayseunal_ bilemedim canım . Bir daha mı gitsen doktora acaba . Korkma belki doktor yanlış falan anlamıştır tarihi. Aklıma başka bişi gelmiyor . Bebeği gördün mü? Bende en son 7 aralıkta gittim 7+4 tü. Sen bence başka bi doktora da gidebilirsin bakalım o ne diyecek .
Senemunlu Anneeoluyorumm yok canim gecmiyor , bir suru sey denedim . Ilac verdi oda yaramadi. Gun sayiyoruz
Pnrbyr-2555 Hducjsks aman dikkat edin sizden ve bebeğinizden önemli değil bir şey bol bol dinlenin :)
Loveme Peraaaa bende hiç olmamıştı yerleşme falan şimdi olunca çok korktum doktorumun haberi var iğne ve progestan kapsül verdi hala koyu renkli devam ediyor çok tedirginim😞