Elifyusuf41 Sed22-09 valla bende öyle ben bide virüs geçirdim baya ağır atlattım hep yatıyorum dediğin gibi hava da malum soguk olunca insanın kalkası gelmiyor 😃
Sed22-09 Elifyusuf41 aaa çok geçmiş olsun hamilelikte daha zor olmuştur ilaç vs de kullanamıyorsun aman dikkat et canım Rabbim korusun şu illetten bende 3 aydır raporluydum pazartesi işe başlıcam en korktuğum hasta olmak 😔
eslemeslem Hilalylmz58 benimde 26 ya da 25 eylül 😂😂 ilk bebeğim ama zor geçiyor sürekli kanamam oluyor
Hilalylmz58 eslemeslem ayy gercektenmi canm sen kalkma surekli uat vala bi wcye cik gerekirse yani dusuk tehliken vardir muhtemelen isallahta bisey olmazda saglikla alirsin kucagina canm
Elifyusuf41 Sed22-09 çok dikkatli ol canım valla iyi korun gerçekten kötü oluyor 20 güne zor toparladım
Pnrbyr-2555 Benimde son adet tarihim 10 Ekim. Bugün 11+0 olduk şükür. Haftaya ikili testte umudum doktorun en azından tahminde bulunması. Geçen bir postta çoğunluk erkek hissediyordu ama burada da kız olanlar var. Sağlıkla gelsin hepsi inşallah :)
Hilalylmz58 medineninannesi seninkilerde kurtarmis kendini hadi beninkilerde 12 biri 10yanda biri onlarda kurtardilr kendilerini baya ara olnca bu his olrakta farkli oluyor ozlemstik cocugu
Hilalylmz58 Miumiu aynen meraktan cildiriyrdum valla simdi ogrendim rahatim nekdr degsicegini bilsemde ihtimal versemde hic ogrenmemekten iyidir
Hilalylmz58 eslemeslem yaaa suan beninle aynisin bende 13+1 ben ikili taramayi yaptırmadım 3luyude yaptrmayi dusunuyorum bizdede devltte solmediler ama hemn ertesi gun ozele gttn ogrendim
eslemeslem Hilalylmz58 hemşireyim ben çalışıyorum sağlıkçılara izinler de kapalı diye izin de alamıyorum bakalım ne olacak
Sed22-09 Ahsnkbr 13 haftalık oldum canım 3 aydır kullanıyordum kanamam olmadı hiç çok şükür tüp bebek yoluyla hamile kaldım doktor her ihtimale karşı ilk üç ay kullandırdı
Sed22-09 Elifyusuf41 Rabbim Korusun hepimizi inşallah bitsede rahatlasak artık herşeyden korkar olduk grip olsak acaba mı diye düşünüp daha çok hasta oluyoruz
Gamzeakd Ayseunal_ 10 +2 yiz bugün en son 7+4 te gitmiştim kalp atışlarını dinlemeye haftasıyla tam uyumluydu canım … sen de 9+5 falan oluyo sanırım
Gamzeakd Elifyusuf41 bende o günleri sabırsızlıkla çekiyorum 😂 bizde prenseslik dönemi yaşarız inşallah 😂🥰
Gamzeakd Peraaaa normal canım … hala ara ara bende de oluyo 🥰 kanama ya da lekelenme yoksa korkma bebek büyüyor…
Gamzeakd Ayseunal_ allah allah valla canım bi yanlıklık olmasın 18 kasım olsa 5 haftalık olur da 18 ekim .. şaşırdım şimdi