Tugbabuglem58 Hilalylmz58 8+3um ama burda yerimi alayim agustos 4 yaziyor ama sezeryan oldugum icin temmuzda gelir bebegim insallah saglikla sihhatle 3 gebeligim 6 yasinda bi kizim var erken dogum nedeniylede bi kizim melek oldu migde bulantim halsizligim var
Elifyusuf41 Sed22-09 canım bende 13 haftalığım ama dünden beri göbek deliğinin bi karış sol alt tarafında ağrım var bide sertlik var sanki sende de oldu mu öyle bişeler acaba bu arada bana da erkek dendi
Sed22-09 Elifyusuf41 ben o ağrıları uzun zamandır çekiyorum canım doktor normal olucak şeyler dedi bebek büyüdüğünde dolayı baskı yapıyor ama kanama tarzında şikayetin olursa hemen beni ara eğer kanama yoksa korkulacak birşey de yok dedi :) artık bebişlerimiz çok hızlı gelişiyo 💙
Elifyusuf41 Sed22-09 Allah’a çok şükür kanama yok normalde ağrı olur geçerdi ama dünden beri dayanılmıcak gibi değil de karıncalanma gibi böyle değişik 🌸
Sed22-09 Elifyusuf41 gaz vs olabilir canım istersen doktorunu arayıp bir fikir al, gaz olunca benimde sertleşme oluyor ve çok rahatsız ediyor
Elifyusuf41 Sed22-09 gaz olduğu zaman rahatsız oluyorum 12 hafta boyunca cektim o gaz sorununu :) doktorun sana kan hapı ve omega 3 başlattı mı
Sed22-09 Elifyusuf41 d vitamini verdi sadece başka bişey vermedi yaklaşık 3 aydır progestan fitil kullanıyordum birde oksapar kan sulandırıcı onları kesti artık kullanmana gerek yok dedi çok sevindim iğneleri 7. Aya kadar kullanman gerekir demişti bir başka doktor buda gerek yok dedi çok şükür 😃
Elifyusuf41 Sed22-09 o zaman senin kanın ve Demir’in yüksek demek ki bende anemi var kanım çok düşük iyi bari çok şükür benim ilk bebeğim de ben Progestan kullanmıştım ama rabbim nasip etmedi düşük yaşamıştım sende çok dikkatli ol peki sende uykusuzluk oluyor mu geceleri hiç uykum gelmiyor 3 den aşağı yatamıyorum :)
Ayseunal_ Gamzeakd kaça haftalık oluyor senin ki canim benim kide 18 Ekim doktor bir buçuk aylık dedi 🤷♀️
Gamzeakd Ayseunal_ 10 +2 yiz bugün en son 7+4 te gitmiştim kalp atışlarını dinlemeye haftasıyla tam uyumluydu canım … sen de 9+5 falan oluyo sanırım
Sed22-09 Elifyusuf41 benim tüp bebek olduğu için fitil ve kan sulandırıcı kullandım canım çok şükür hiç kanamam olmadı umarım bu sastten sonra olmaz 🤲😊 kullandığım ilaçlar beni manyak gibi yapıyordu erken yatıp çok geç uyanıyordun özellikle ilk 2.5 ay böyle geçti diyelirim şuan normale döndü yavaştan uykularım gece geç yatıp sabahları nazaran biraz daha erken kalkmaya başladım günümden bişeyler anlayabiliyorum en azından 😂😂
Melmur Hilalylmz58 13+4 günlük olduk geçen gün büyük ihtimalle kız dedi doktorum ama değişim olabiliyormuş oyuzden bir ay sonra tekrar bakacağız 😍
Elifyusuf41 Sed22-09 anladım canım sevindim senin adına bakalım 14. Haftadan sonra herkes gebeliğin balayı dönemi bişe anlamıcaksınız diyor inşallah öyle olur 😌
Sed22-09 Elifyusuf41 ayy hadi inşallah böyle sürekli hasta gibi olmakda zor anlamıyorsun hiç bişeydn ne yediğinden ne içtiğinden çevremde hamileler var çok aktifler maşallah iç geçiriyorum onları gördükçe bende böyle olabilecekmiyim diye 😂 😂
Gamzeakd Elifyusuf41 bende o günleri sabırsızlıkla çekiyorum 😂 bizde prenseslik dönemi yaşarız inşallah 😂🥰
Miumiu Hilalylmz58 ayy inşallah tatlım valla gerçi öğrensem de sonradan değişebilir diyorlar ama bakalımm tahmin bile olsa güzell🙏🏻😍😍
Hilalylmz58 Miumiu aynen meraktan cildiriyrdum valla simdi ogrendim rahatim nekdr degsicegini bilsemde ihtimal versemde hic ogrenmemekten iyidir
Peraaaa Kızlar 8+3üm Kasıklarımda iğne gibi batmalar oluyor regl olcam gibi Normalmi Ve hiç bişi yiyemiorm
Sed22-09 Peraaaa adet günlerinin geldiği günler adet sancısı gibi ağrılar oluyor canım hamilelikte de kanaman yoksa eğer korkulacak bişey yok canım bebekde haliyle büyüyor oda baskı yapabilir
Gamzeakd Peraaaa normal canım … hala ara ara bende de oluyo 🥰 kanama ya da lekelenme yoksa korkma bebek büyüyor…
Elifyusuf41 Sed22-09 valla bende öyle ben bide virüs geçirdim baya ağır atlattım hep yatıyorum dediğin gibi hava da malum soguk olunca insanın kalkası gelmiyor 😃
eslemeslem Hilalylmz58 biz şuan 13+1 olduk 12+6 da ikili taramaya gittiğimizde doktor tahmini birşey bile demedi 😂 ama ben kız hissediyorum
Hilalylmz58 eslemeslem yaaa suan beninle aynisin bende 13+1 ben ikili taramayi yaptırmadım 3luyude yaptrmayi dusunuyorum bizdede devltte solmediler ama hemn ertesi gun ozele gttn ogrendim
Dilek33 11, haftaligim geçmek bilmeyen bulantılarım kusmalarm var çok rhatsz ediyor beni bu durumda olanlar var mı ? Ne yesem geri cikiyor