Belooo Kızlar 9 haftalık hamileyim benim tsh ilk baktırdığım 3.03 ilaç kullandım 25mg sonra 1 e düştü sizce çok mu düşük zararı olur mu bebeğe
BurcAK145 NaneLimon36 sadece tsh yeterli degil t4 de bakilmali otiroid yani t3-t4 normalse bazi ekollerde tiroid ilaci kullanilmiyor. Bir endokrin uzmanina danisin 👍🏻
irorkay Benim 2.9 çıktı doktor biraz daha bekleyelim yine bakalım. Aynı çıkarsa en düşük doz başlatırız dedi. 2.5 altında olmasını bekleriz dedi
Dilekanne 058elf ilaç hiç bir zararı yok ben tiroid bezim alındı 30 haftalık gebeyim 175 mg kullanıyorum düzemli kullanmak gerekiyor özellikle gebelikte
058elf Dilekanne çok şükür canım ilaç bitti hamile olduğumu öğrendim gebelikte de gerek duymadılar inşallah gerek de kalmaz 🤲🏻 Sağlıkla alalım bebişlerimizi bizde 21 haftalığız 🐣
Eser8413 NaneLimon36 ben ilk gebelikte sıkıntı yaşadım şuanda 2. Gebelıktede sıkıntı var .. 5,5 la başkadık endokrıne gidiyorum her ay ilaçımın dozunu ayarlıyor .. şuan 100/125 mg alıyorum
Senaa28- NaneLimon36 benim de 4,82 çıktı 5 gündür ilaç kullanıyorum şüpheye düşmek istemedim kullandım
Gamzeakd Kızlar benim de tshım 3 çıktı 6. Haftada doktorum sınırda dedi. 1 ay sonra kan alalım tekrar bakalım dedi. Ona göre ilaca başlarız dedi. Şimdi 10. Haftalığız sıkıntı olur mu ya korktum şimdi 😞
Eser8413 Gamzeakd ilk 6-10 haftaları arası çok önemli.. beni endokrın doktoru çok fena azarladı geç gıttım dıye🥴😔mutlaka ilaça başlayın
Aysun1983 Neslihanbew 25’lik kullanıyorum 3,04 çıktı dün hafta içi 50 haftasonu 25 olarak devam edicem benim doktorda 2,5 altında olsun istiyoruz diyor
Gamzeakd Eser8413 doktorum 2 hafta sonra gidicem tekrar kan testi yapacak. Sonra başlarız o kadar yüksek değil dedi . Ama işte yükselmişmidir diye kuşkuda kaldım . 3 olması çokmu kötü 😟
Rkydmn NaneLimon36 doktoruna görün mutlaka ilaç vericektir sana. Hamileliğimin başımda 6 idi şimdi ilaçla 4 buçuk oldu doğuma kadar da kullanıcam
Bilibon Ilk haftalarda normaldi 30. Haftada 4 bucuk cikti israrla sordum sorun yok dedi bnde hep bugune kadar 2.5 alti olmasi lazim diye biliyodum gebelikde. Ama bide muayenede tekrar sorcam tup bebek dr u bide ihmal etmez yani