Gamzeakd yok aslında kişiye göre değişir .. ben 8 yıldır bu tiroidle uğraşıyorum .. şuan profesöre gidiyorum kesınlılle 2,5 olmalı en yuksek doğum içşn dedi.. oyuzden yuksek dozda alıyorum.. bıde şunu söyledı hamılelıkte kılo artışı oldukca ilaçın dozu yetersız gelır dedı .. benım her ay tahlılım oluyor sonuça bakıyolar . Şuan mesela 1,36 falan baya indı