Benimde tsh değerim aydan aya yükseliyordu, doktorum dahiliyeye görünmemi istedi. En yüksek 3,02 idi. İlaçlık değilsin dedi doktor sonrasında ben kehribar kolye takmaya başladım 1 ay sonraki tahlillerimde tsh değerim 2.20 ye düştü. Doğuma kadar takmayı düşünüyorum. Tavsiye ederim