KumruZeynep ben de 6. Ayıma kadar gittim canım Feyza hanıma sürekli azarladı birşey sorsam tersledi yine de devam ettim çok değişik bi doktor gerçekten çalışanları da hep öyle bi suratsız sorulara zorla cevap veriyolar gibi. Aradaki farkı medicanaya gidince anladım yani Bana mı denk geldi bilmiyorum ama güleryüzlü kimseyi görmedim 🙄