Cigdem91 çıktım şimdi. 20. ve 24.hafta arası 4 boyutlu çekiyorlarmış. Bebek görüntü verirse cd veriyorlarmış ve renkliymiş 🙂 süresini sorduğunu şimdi gördüm onu soramadım çünkü çıktım 🙂 ama arkadaşıma adını verdim. Ayın 4’ünde gelecek, senin adını verdim gelirse yardımcı ol dedim. Tamam gelsin dedi 🙂