Veco Yersu ben 34 haftalık oldum doktorum narin ame hala tereddütlerim var bazen çok ilgili bazen çok ilgisiz napcağımı bilemedim acaba değiştirsem mi diye düşünmüyor değilim 😔
Yersu Veco valla ben memnunum en başından beri Narin hocaya gidiyorum yoğunluktan bazen fazla ilgilenmiyr detaylı diyelim o kadarda olacak ama onun dışında gayet iyi tercih meselesi tabi size kalmış 😊