Ben de erken uyuyamayanlardanım maalesef. Yatağa erken de geçsem saat 3’e kadar uyanığım.. Gebeliğin 19+1 haftasındayım. Bebeğimin hareketlerini 16. haftada hissettim sadece, sonrasında hissetmedim :( Bu normal mi acaba? Düşünceler uyumamı engelliyor.