Yarenim7 Mervetekmn oyy az kalmış canım sağ sağlim alırsın kucağına annesi ama asıl ozmnmı başlıcak acaba zalım geceler 🙈
yelizozturkk Dilara12 aa bu şey değil mi, ejderha gibi hisseden ben 😂 geçen gece süt bırakmadım evde yanmayı geçirebilmek için. Sanki hoh yapsam alev saçacam 😂
yelizozturkk Yarenim7 Allah o günleri görmeyi nasip etsin inşallah. Sağlıkla büyüsün 🙏🏻 Valla uykudan, ağrıdan, sancıdan şikayet ediyorum filan ama bir hareketine bin yılımı feda ederim ❤️
Ekvatoral Yarenim7 Bende uyuyamıyorum ama kendimce bir rutin oluştu. Sabah yediye doğru kalkıyorum. 9′a doğru tekrar uyuyorum. Sonra zaman zaman değişmekle beraber 11:30 da geri kalkıyorum. Saat 16:00:-17;00 arası baya bir uyku bastırıyor ama direniyorum. Gecede en erken 03:00 de uyıyorum 😂
Yarenim7 yelizozturkk sağlıkla gelsin ozmn paşa 🧿benimde bir kızım war buda erkek olsun istiyorum önce sağlık tabi ama gönlümden o geçio bakalım hayırlısı
Hayat1234 Eşim ismini hayat istiyo öyle koyucam aslında bende çok alıştım hayata ama aklım yinede karışık sizce nasıl kızlar???
Dilara12 yelizozturkk aynı öyleyim ilk defa bu kadar kötü oldum şimdi süt içmeye çalışıyorum umarım geçer☹️
Dilara12 Yarenim7 evet ben buna pek inanmasamda detaylı ultrasonda doktor ensesine kadar saç olduğunu söyledi çok saçlıymış oğluşumuz bakalım çıkınca görcez😊💙
yelizozturkk Dilara12 süt bi süre rahatlatıyor ama kalıcı çözüm değil tabi ki. Benim bi ara aşırı yoğundu yanmalarım, şimdi daha ara ara oluyor. Yediklerimizle de alakalı olduğunu düşünüyorum ben. Ona da dikkat etmek gerek canım
Busra3509 Yarenim7 tam uykuya ihtiyacımz var doguma kadar dinlenelm diyoruz ya uyku tutmaz yada birgün biyerlerimiz illa sancır agrır birsey olur 😊
Yarenim7 Dilara12 oyy maşallah saçlı doğan bebeklere bayılıyorum yaa benim ilk kızımda hiç Bi tel saç yoktu 😀