Yarenim7 13+6dan selamlar gündüz horul horul uyuyorum gece uyku tutmuyor yaw acaba bebeşimde öyle olurmu ki benim gibi uykusu gelmeyenler el kaldırsın 🤗
Bebiss123 Yarenim7 bende hem gündüz hem gece uyuyamiyorum bu saat oldu uyaniğim sabah eminim 7.5 - 8 de uyanırım 33+3 günlük olduk bizde uyku problemim var galiba 🤣
Minigim20 Yarenim7 uykuyu unutanlarda bende varım ilk 3 ay kafamı kaldiramadim şimdi gece kuşu gibiyim
yelizozturkk Yarenim7 listeye beni de eklemenizi rica ediciiim 😝 32+1’deyiz, uykusuz geceler aldı başını gidiyor..
Yarenim7 Bebiss123 oo hiç uyuyamamakta kötüymüş hepmi öyleydin yoksa artık büyüdü ağırlaştı ondan mı acaba canım
Bebiss123 Yarenim7 hem tuvalete sık gitmekden ve fobim var her sabah eşimle kalkıyorum evde biri yokken yatamam o yüzden bünye erken kalkmaya alıştı gecede uykum olmuyor 😭 zombi gibi oldu göz altlarim😁
Yarenim7 Minigim20 bende öyleydim akşam oturudugum yerde TV izlerken uyuya kalıyordum sabaha kadar ama şu 1 haftadır gece uykusu gitti gündüz uyuyom şimdide 😀
Yarenim7 yelizozturkk timam listeye eklendiniz ozmn ne diyoruz uykular haram oldu gençliğim bak yalanda oldu zalım Gecelerrrr 😅sıyırdım galiba 😀
Minigim20 Yarenim7 en azından gündüz uyuyormussun canım bende oda yok valla normal de de uykuyu çok severim ama bana ne oldu anlam veremedim bende 🙂
yelizozturkk Yarenim7 beni salsalar 24 saat uyurum ama şuan bebem içerde halay başını çekiyor. 🕺🏻 Hatta öyle bi tepiniyor ki bazen koskoca vücudum yerinden sarsılıyor 😂
Yarenim7 Hayat1234 en çok korktuğum o bacaklar bide bende varis war haftalar ilerledikçe kramplar girer diye korkuyom Allah yardımcın olsun ❤️
Hayat1234 Bende 3 gibi yatiyorum sabah 5 te aniden uyaniyorum ve 7 sekize kadar dalamıyorum tekrar sonrada enfazla 10 30 kadar iki çocuğum daha var çünki
yelizozturkk Yarenim7 Allah o günleri görmeyi nasip etsin inşallah. Sağlıkla büyüsün 🙏🏻 Valla uykudan, ağrıdan, sancıdan şikayet ediyorum filan ama bir hareketine bin yılımı feda ederim ❤️
Yarenim7 Mervetekmn oyy az kalmış canım sağ sağlim alırsın kucağına annesi ama asıl ozmnmı başlıcak acaba zalım geceler 🙈