uykusuzbirben neslikay benmde oğlum 5 yaşında. şuan iknciye 27 haftalık hamileyim ama sanki ilk kez anne olucam gbi bi heycan var. demkki kaçıncıya hamile olursa olsun insanın heyecanı hep taze kalıyomş bunu anladım 😇
Fatosdvrc neslikay 2 buçuk yaşında oģlum var 22 haftalık hamileyim tekrardan oģlum olucak Allah ’ın izniyle araları 3 yaş oluyor 😊
Nesuk Fatosdvrc benim de 2.5 yaşında bir kızım var. 23 haftalık hamileyim.oğlum olacak inşallah. Benzer hikayeler:) kızım Kardeşi olacağı için hiç mutlu değil. Bakalım neler yaşayacağız :)
Ayseveikimelegi neslikay 3 yaşında kızım var 7+5 haftalık hamileyim ikinci mucizemizi bekliyoruz bakalım 🙏🏻❤
Surprizbebek EsmamM18 inşaAllah biz daha 11 haftaligiz daha cok erken ama insan merak etmiyor degilde tabi)) ilk bebeginiz neydi?)
Kadze 26 aylık kızım var ikinciye yedi haftalık hamileyim tekrar aynı heyecanları yaşamak pek güzel ❤️
History tusem3456 yok hayır bilerek gitmedim aslında 6 haftalık gideyim belki hayırlısı ile kalp atışını da duyarım diye düşündüm
EsmamM18 Surprizbebek ilk bebeğim kız. Cinsiyeti 12.haftada net olarak öğrenmiştim. Devlet hastaneleri 3 4 aya kadar bekliyor söylemiyor. Ama özeller 12.haftadan itibaren tahmin ya da kesin sonuç söylüyorlar.
tusem3456 kizlar 6 haftalik hamileyim sali günü gitim kese göründü bebegi görmedi doktor haftaya gel dedi gittiğimde 5haftanin icinde idim sizde nasil oldu goren var mi bu haftalarda
Betul1610 tusem3456 bende salı günü gidicem Dr a henüz gitmedim kalp atışlarını duyarım bebek görünür diye düşünüyorum