neslikay Merhaba hanımlar , benim 2. Gebeliğim 4yıl sonra aynı heyecanlar 19.haftaya girdik sizlerde durum nedir 🐣
momsboys neslikay benimde ikinci gebeliğim oglum 11 yasında bu ikinci evliliğim 14 haftalık olduk ikinci oglum olcak😅
EsmamM18 Ertugrul 1. Gebelik de gebe gibi değildim sıfır belirti. 2.cisinde mide bulantısı ağızda anlam veremediğim tat ne ararsan var. Allah yardımcımız olsun.
Surprizbebek Sonunda aradiğim post geldi 👍🏼 2.gebeligim 21 aylık oğluşum var 11+2 haftalığız daha cinsini bilmiyoruz
Zeynep_cekim 5 buçuk yıl sonra tekrar aynı heyecan bir kızımız var bir de oğlumuz olacak ve 9 günümüz kaldı sancı var ama gelmeye niyeti yok beklemedeyiz 🤭 🤦🏻♀️
Serenin neslikay merhaba benim de 5 sene sonra plansız bir şekilde oldu 5 haftalık hamileyim şuan.. Kısmet böyleymiş hiç düşünmüyordum hayırlısı inşallah ama korkuyorum ilk çocuğumda çok zorluk çektik çünkü.. Allah yardım etsin her birimize inşallah…