Dilekyasar_21 Canım öncelikle Rabbim emeklerini boşa çıkarmasın.Ben şuan 2.denememle gebe kaldm ve 22 haftalık olduk çok şükür sana en büyük tavsiyem kmseye fazla duyurma psikolojik baskı inan çok etkkiliyo ikincisi ilk bikac gün hep yat ilaçlarını sakn ihmal etme ve sakın ıkınma düşünmemeye cals çok dua et ve olacak die kendni inandr ve sakn sonucun belli olana kdr iş güç yapma ama hayattan kopmus gibi de davranma.Ben ilk denemme de herkes biliyordu ve surkeli.soran öğüt veren ( tedavi hakkında fikri olamayan bile) ve sürekli kendmi ona adapte ettm 10 gün kendmi odaya kapattm yattm felan ve tutmadı dünyam başıma yıkıldı ve snrasnda herkesn.tesellisini duydm ve DHA can skci oldu.İkincide hep güzel seylr duydm mektup yazdm ki daha transferm olmamsti bile ve kalbme ikiz doğmuştu mektupta hep kuzularm die yazmıştım ve ikiz hamile kaldım malesef 18.haftada oğlumun biri bana veda etti umarm kalan evladm saglkla gelir dualarm hep sen ben gibiler icn suan teekmelerni hissedyrm o kdr gusel bir his ki Allahm sanada saglkla hayırla nasip etsn.Sana verecgm tek nasihat sonc nolrsa olsn kendni yıpratma inan DHA hayrlsnin beklediğini snradan goruysn ben yillardr beklediğim ise girdm ve 1 Hafta snra hamile oldm.Allahm yardmcn olsn inslalah