Dilekyasar_21 biraz gecikebilirde panik yapma hemen bende dondurulmuş transfer oldum toplanırken eğer fazla yumurta oluştuysa rahim yoruldugundan regl gecikebilir bilgin olsun stres yapma.. benim 5 gün kadar gecikmişti doktor normal dedi.. sakin ol hersey güzel olacak öyle düşğn ferah tut içini.. stres kötü yaoar herseyi unutma