Benim de tüp bebek yarın cinsiyetini ogrenicez 🥰 ben kendimi hiç yormadım hatta memur olmama rağmen sürekli rapor alıp ise gitmedim ama doktorum günlük aktivitelerine devam et sadece yorulma dedi ihtimale karşı kendi önlemimi kendim aldım sanırım her dr yatman gerek demiyor kendi kendimize dr luk ediyoruz 🤰