Melisa35 Daniay alttan muayaneye gerek yok dedi doktorum bende istemezdim zaten alttan bebek bile gözükebilir ama herşeyin zamanı olsun 🥰
Kaderr0 Daniay keseyi görmek bile çok mutlu ediyor insanı gerçekten 🤗 ben gittim baktı ama hiç bir test yapmadı neden
Daniay Kaderr0 bende ilk gittiğimde test hiç bir şey yapılmadı çok küçük hiç birşey göremem dedi pazartesiyi bekliyorum heyecanla 😊 İlerleyen haftalarda yapabilir belki doktorunuz endişelenmeyin 😍
Ustahusna 5+6 günlük keseyi gorduk suan 6+4 gunluk tam 7 haftalık olunca kontole gidicem inş bebeği goruruz🥰
Daniay Melisa35 ben Almanya’da yaşıyorum canım burda bütün doktorlar aynı özel veya devlet hastanesi diye ayrım yok 😊 Ama Tr de olsaydım mutlaka özel hastaneye giderdim daha ilgili ve detaycı oluyorlar bence
Yenibirannee Bende yeni katıldım araniza 5 haftalık hamileyim dun doktora gittim ve kese olusmaya başlamış haftaya gel net sekilde gorelim dedi acaba kalp atışını da duyabilir miyiz 6 haftalikken duyabilen var mi acaba
Kaderr0 Daniay insanın ilk gebeliği olunca ne yapacağını şaşırıyor ama şuan ne miğde ne baş dönmesi hiç bir şey yok sadece belim ağrıyor ve ara ara adet sancısı
Daniay Kaderr0 çok heyecanlı ama çok ta müthiş birşey bence inşallah çok güzel haberler alırız sıkıntısız ilerleriz ❤️