Elif_p Yenibirannee ben de öyleyim o kadar endişeli gittim ki doktorum diyor ki sizin kötü bir şeyden mi şüphe ettiniz 🤣heyecanı yaşayamadım yani onun için pozitif git canım duyma heyecanını yaşa
Daniay Kaderr0 çok heyecanlı ama çok ta müthiş birşey bence inşallah çok güzel haberler alırız sıkıntısız ilerleriz ❤️
Elif_p Bence imkan varsa özele gidin kızlar tertemiz ve sımartılmayı hak ediyoruz 😊😊detaylı ilgileniyorlar
Deniiiz Elif_p kedi gibiii sürekli uyku halindeyim, başka da bir belirtim yok. bende 5+5 haftalığım 🥰 keseyi gördük, kalp atışı için 10 gün sonra dedi doktorum.
Cananaras Merhaba güzel anneler ben izmirden katılıyorum biz 5 haftaligiz daha çok yolun basindayim suanlik güzel gidiyo ama 2 yaşında oğlum var o biraz zorluyo yemek konusunda ama herşey yolunda🤗😊😊