Daniay Elif_p Merhabaa 😊 Bende aşırı bi şişkinlik var şimdiden karnım çıkmış normal mi 🙄 Arada kasık agrıları ve temizlik yaptıgım zamanlarda bel agrıları da oluyor normaldir heralde Pazartesi kontrole gidiyorum umarım kese görünür belki kalp atışını da duyabiliriz diye umuyorum ❤️😊
Melisa35 Elif_p 3 gün önceye kadar tek belirtim kasık ağrısı arada bel ağrısı sık idrara çıkmaydı şimdi tiksinme de eklendi midem bi tuhaf
eminegmssy-18 Elif_p berbat gidiyor mide bulantılarım bütün günümü mahvediyor. 2 buçuk yaşında oğlum var çok zorlanıyorum
Deniiiz Elif_p kedi gibiii sürekli uyku halindeyim, başka da bir belirtim yok. bende 5+5 haftalığım 🥰 keseyi gördük, kalp atışı için 10 gün sonra dedi doktorum.
Benayfiridin Bende 6 haftalık hamileyim bugün aşırı belim ağrıdı çok ayakta kaldım ondan olabilir mi siz dede oluyor mu
Kaderr0 Benim daha çok yeniymiş kese oluşmuş 2 hafta sonra kalp atışı dinlenecek tahmini 5 haftalık sanırım sizce?
Melisa35 Daniay ben bugün tam 6 haftalığım dün gittim keseyi gördüm alttan muayeneye gerek yok haftaya gel kalp atışlarını duyalım dedi doktorum
Elif_p Daniay Daniay ben de dün gittim 6+3 haftalığım normalmiş canım halsizlik şişkinlik hepsi normal dedim doktorum bana
Daniay Melisa35 yaa ben çok merak ediyorum 1 hafta daha bekleyemem heralde Pazartesi keseyi görmek bile rahatlatacak beni 😊 Kalp atışını alttan muayene yapıldığında belki duyabiliriz yaa 😂
Nefesisra Merhaba benimde 6 Haftalık hala ne kalp atışını nede keseyi görmedik 4 ocak kontrolüm var dua istiyorum sizlerden 🙏
Elif_p Daniay alttan gerekmeden de görebilirsin canım ben normal üstten hem gördüm hem kalp atışını duydum 6+3 üm
Melisa35 Daniay alttan muayaneye gerek yok dedi doktorum bende istemezdim zaten alttan bebek bile gözükebilir ama herşeyin zamanı olsun 🥰
Kaderr0 Daniay keseyi görmek bile çok mutlu ediyor insanı gerçekten 🤗 ben gittim baktı ama hiç bir test yapmadı neden