senem1234 Yarenim7 Yarenim7 Bugün tam 15 haftaya girdik. 3 kilo aldım ve göbek hafif çıktı ama ben zaten normaldede biraz göbekli bi insanım ☺️☺️ Ocean mummy, Devit3,Gynoferon ve Coraspirin kullanıyorum
Esra_80_ Yarenim7 nida kahya mı yoksa😄Bende özel orta Doğu hastanesine gidiyorum Ama ücret muayenesi çok fazla aklımda orası var ama nida hocayı önerdiler hep sen ne kadar ödüyorsun muayene ücreti
Yarenim7 Esra_80_ ewet kız nida hoca çookk iyi çok memnunum ben hastane personeli eşiyim o yüzden farkli ödüyorum ama orta doğuya göre muayene ücretleri gayet iyi oranın
Mrvbyrm 16 haftalık olduk bizde :) fakat sağ kasığım da gün içinde hep sertleşme oluyor dokununca taş gibi ara ara. Yaşayan varmı bu durumu kizlar.
Yarenim7 Mrvbyrm bende kasığımın üstünde göbeğimde birden sert tekme yemişim gibi oluyom sonra bi kaç saniyeliğine sertleşiyo anlamadım 😕
Esra_80_ Yarenim7 bunda memlekette idim Osmaniye de 35 TL ödedim ama burda eminim fazladır 🤷♀️Sen ne kadar ödedin peki muayene ücretin ne kadar hangi doktora gidiyorsun
Ozge3747 Yarenim7 Ben de 15+6 yım. Cinsiyetimiz erkek. Hiçbir şikayetim yok. Serklajlıyım, magnezyum, decavit, d vitamini, proluton iğne ve progestan fitil kullanıyorum ☺️