Esra_80_ Yarenim7 o zaman benim gittimde 300 vardır🤷♀️Tarama testleriml olmazsa devlette yaptırırım ama güvenemiyorumda🤷♀️
Yarenim7 Esra_80_ ilk gebeliğim de devlete gittim erken doğum yaptım ne Bi doğru düzgün ilgilendiler ne Bi bilgi werdiler niye erken doğum yaptım onu bile bilmıom
Yarenim7 Esra_80_ aynen çoğu özel hastanelere göre iyi bende gitmeden önce araştırma yaptım biraz bazı hastaneler çok yüksek
Yarenim7 Esra_80_ hiç bilmıyorum ki canım nida hoca yaptırmamı önerirse yaptırcam 2lide Bı sıkıntı çıkmadı şükür içim rahat 3lüyüde yaptırırım galiba
UrazyadaMasal 15+2 Haziran annesiyim bende. İlaç olarak regenesis decavit gynoferro ve d vitamini kullanıyorum baya çok. Haftaya kontrolümüz inşallah gösterir bıdığım kendini cinsiyetini çok merak ediyorum 🤭 sizlerin belli mi cinsiyetler
Yarenim7 UrazyadaMasal bizde haftayı sabırsızlıkla bekliyoruz cinsiyet için her gören direk cinsiyeti soruyo 😀
UrazyadaMasal bambam_betty benimde ilk gebeligimde hiç yoktu tabi daha zayıftım şimdi kocaman göbeğim 😁
Melmur Yarenim7 merhaba 13+3 olduk hafif çıkıntı var bende belli etmeye başladı doktorum kıza benzetti bidahaki aya net öğreneceğim cinsiyetini😍
Esra_80_ Yarenim7 daha benimki çıkmadı testim bekliyorum Bende danışacam bakalım ne derse artık hakkımızda hayırlısı 🤗
UrazyadaMasal Yarenim7 ayy valla şimdiden böyleyse bilemiyorum sonlara nolurum. Geç çıksın daha iyi. İlkinde geç çıktı iki ay sadece hamilelik geçirdim 🤭
UrazyadaMasal Yarenim7 ben çalışıyorum 4 haftadan beri geçtim hamiş pantolonlarjna mecburen gönül biraz büyük
UrazyadaMasal Yarenim7 benim bir oğlum var haliyle birde kizcem olsun istiyorum ama insanlar buda erkek kesin diyip duruyor beni sinirlendiriyor halbuki ben kız hissediyorm o yüzden merak cooook bendee dee
Yarenim7 UrazyadaMasal benimde kızım war erkek istiyorum kayınvalidem kız dio geri herkez erkek gibi hissediom diolar önce sağlıklı sonra gönlümüze göre olsun inşallah bebelerimiz 😀❤️
UrazyadaMasal Yarenim7 inşallah xanim gönlümüze göre versin rabbim bende oğlumu erken doğum yaptım protein kaçağı vardı ve kakasını yapmıştı.
Esra_80_ Yarenim7 benim gitttim hastanenin fazlası bile var ya 🤷♀️Başkent ama neden bu kadar yüksek bilmiyorum 🤷♀️