Zeycannn Yarenim7 15+5 olduk hala aynı pantolonlarımı giyiyorum ama 4 kilo aldım hepsi göbekte toplandı hamile olduğum çok belli 😂
Yarenim7 Zeycannn kız nasıl oluyor çokta sıkmasın dikkat et walla ben Bi bedende büyük aldım ayarlanıyor ya içten düğmesi war biraz daraltıp giyiyorum :)
meri_2015 bizde bugün 16+0 olduk çok şükür ❤ bana sadece multivitamin yazdı doktorum onu kullanıyorum.
UrazyadaMasal bambam_betty benimde ilk gebeligimde hiç yoktu tabi daha zayıftım şimdi kocaman göbeğim 😁
Nisaerva Yarenim7 14+5 im canim evet folik asiti biraktik vitamine geçtik yeni yeni cikti gobusler sende nasil durumlar 😍
Momdlvn Bugün 17 haftalık olduk tam 5 kilo almışım bugüne kadar🥰Vitamin kan ilacı alıyorum folik asiti bıraktım,kızımız oluyor inşallah🥰
emrv Yarenim7 14+2 :) Elevit kullanıyorum daha dogrusu kullanamıyorum bigun kullaniyorum bi gun kullanmiyorum gobek de biraz belli oldu toplamda 4 kilo aldim :)
Esra_80_ Yarenim7 nida kahya mı yoksa😄Bende özel orta Doğu hastanesine gidiyorum Ama ücret muayenesi çok fazla aklımda orası var ama nida hocayı önerdiler hep sen ne kadar ödüyorsun muayene ücreti