Elifhusna HifaZehra34 evet canım benim hatta geçen gün karnım sertlesmisti çok korkmuştum post açtım herkes normal dedi elleyince bile ağrıyordu resmen ama çok şükür yok ama tabi yine ağrılarım var
Elifhusna HifaZehra34 iki tane pijama takımı koydum lcw den aldım ne gecelik nede lohusa takımı aldım önden düğmeli pijama aldim hem rahat hem kullanılışlı tesetturluyumde üstünede uzun hırka
Btm571 HifaZehra34 35+5 reyiz bizde aşırı bel ağrısı ayak ağrısı ve kusma midede yanma ahh ejderha olduk herhalde 😣 en son 34+4 te gittiğimde kilosu 2300 Gr. Boyu 48 cm di şuan bilemiyorum☺️ doktorum 37 de gel çatı muayenesi yapcam dedi
Btm571 HifaZehra34 bence hiç korkmayın ben korkmuyorum açıkçası ya selametle bebek gelsin diyorum da herşeye razıyım yeterki gelsin bebeklerimiz☺️
HifaZehra34 Bebek 36 haftalık 2500 kiloymuş hala dönmemiş 37 ye kadar dönme zamanıymış dönmezse sezeryan
HifaZehra34 Gtr o batma bende de vardı aynı hafta böbrekte büyüme olmuştu doktoruna söyle bi baksın canım
HifaZehra34 Btm571 ya ben 3 tane ameliyat oldum onların sıkıntısını bildiğim için hiç sezeryan olmak istemiyodum.Hakkımızda ne hayırlıysa o olsun inşaAllah