HifaZehra34 aynen yanma ve batma oluyor yanmanın bebek dönmemiş dedi doktor o yüzden midene baskı yapmasından dolayı demişti şuan o şikayetlerim pek kalmadı çok şükür 3 gündür falan ama aşağıya vuran çok şiddetli ağrım var sanırım döndü diyorum öyle hissediyorum riskli gebeyim Protestan kullanıyorum bakalım dönmüşmü yarın öğreneceğim inşaallah