A_Alparslan Sadeceduygu 40* 4 şuan ama bugün dr 40*2 ile uyumlu dedi 31 aralığa kdr gelemez se yatışını yap dedi acilden🤷 acaba diyorum ki 01 01 2021 mi yapsam yoksa 31 Aralık son günde gidip doğursam mi ?????????
Minigin_Annesi06 Sadeceduygu Benimde 40+6 ama hala gelen yok ne sancim var ne de acilmam. Yarin 41 oluyorum doktor ne diyecek bilmiyorum 🤷♀️
Gull_94 Sadeceduygu 40+6 da geldı belırtıde ypktu gece bırden kasıklarm hafıf agrımstınson gunler dıye normal karsıladm ama sıddetlenmce dgum sancısı na donstu
Sadeceduygu Minigim_ben hem istiyorum hem istemiyorum söyle 31 i gecesi başlasa sancım ne güzel olur 😬
Cicilibicili Sadeceduygu yaa bu bebekler ne kadar nazlı böyle valla. Ben de 39+1 oldum. Hala tık yok. Açılmam vardı 10 gün önce. Ne gelen var ne giden valla 😳
Annesininmisi Sadeceduygu sana bakmaya geldim 😂 hadi bakalım oğlak Burcu ben de oğlakım❤️ Sağlıkla gelsin bebeğin ❤️❤️