Piremsess 40+1 im yarin Suni sanci ile dogum başlanacak bebek hareketi yavaşladı dedim o yuzden başlatıyor dogumu nasipse tabi yarinda dogmayabilir 2 gece de kalabilirsin dedi Allah yardımcımız olsun hepimizin
Piremsess Sadeceduygu evet doğurdum suni sanci ile başlayan dogugumuz sexeryan ile sonuçlandı cok şükür artık yanimda🙏
Minigin_Annesi06 Sadeceduygu Evet normal istiyorum bebeğin poziyonu da normal doğuma uygun. Aynen canim büyük ihtimalle bana da suni verirler.
Sadeceduygu Minigin_Annesi06 benim de öyle başı aşağıda kanala girmemiş ama. Sağlıkla doğsunlar inşallah 🙏🏻🥰
Abcxyz Sadeceduygu kizi olcak biri olarak ilk defa bu kadar bekleyen duydum benim ki de bekler insallah 🥰
Abcxyz Sadeceduygu ne kadar icerde kalsa o kadar iyi gelisimi acisindan tabii 42-43 haftaya kadar degil 😂😂 o biraz abarti olur artik😂😂
Sezeniniz Sadeceduygu meryem suresi yada inşikak suresini bol bol dinleyin doğumda çok yardımcı oluyormuş 💕 Bebeğinizi sağlıkla kucağınıza alıp mutlulukla huzurlu büyütmeniz nasip olur inşallah ❤️🍀