Günaydın güzel anneler, bugün tam 40 haftalık olduk ve hiç bir belirtim yok. Normal istiyorum doktorum 41 i bekleriz yoksa suni veririz olmazsa sezaryen diyor ve bu beni çok geriyor. 40 haftadan sonra birden kendi sancısı gelip doğum yapan bir annemiz var mı ortada hiç bir belirti yokken?