Ilk kan tahlilinden beri gebelik sekeri var dendi ve ilk zamandan beri evde kendim sabah ve yemek.sonralari ilk saat ölçüyorum. Daha şeker yükleme testini yapmadım onuda kendim evde yapcam zaten aletim var. Ilk 2 ay aşırı diyete uydum harfi harfine meyvesuyu dahi içmedim
Fakat şekerim düşmedi çünkü diyet daha çok strese soktu yasak olması sınır etti canım çekti yiyemedim üzüldüm derken ben bıraktım diyeti de ölçmeyi de 3 4 gün sonra sekerim hep normal seyretti . Stres çok onemli. Ve açlık en çok 105 çıkıyor tokluk hep 140 altindaydi fakat kahvaltı sonrası zaten yediğini dikkat edince ölçümde düşük çıkıyor artık sadece farklı şeyler yediğimde ölçüyorum. Ve tavsiye çikolata yedikten sonra tarçınlı süt içip 15 dk yerimde sayıyorum yürür gibi ve şekerim düşüyor:) çok da korkmayın Allahın izniyle bebelerimize sağ salim kavusucaz