Ama bide şöyle bişey var biz Balıkesirliyiz höşmerim bizim oranın meşhur tatlısı görev nedeniyle de İstanbul Pendik’te yiz resmen tatlıyı aşerdim geçmiyor da kaç gün oldu aklımda koca Pendik’te bir Allah’ın kulu satmıyor ya kimse de bilmiyor nerdeyse tatlımızı artık kargoyla yolluyorlar memleketten 😂😂😂valla onu yicem bikerelik😂