Zynp_H Zeehra meriç te olabilir 😂 herşey bir yana hayırlı evlat ve sağlıklı evlatlar olmaları dileğiyle inşallah 🙏🏻
ozgeerbas Bi-anne Eğer cinsiyetimiz kız olsaydı Eliz isimi düşünüyorduk. Anlamıda çok güzel Eliz isminin cennetteki bir ağaç olduğundan bahsetmektedir. Bu ağaç, cennetteki en görkemli ve büyük meyve ağacıdır.
Didi6 ozgeerbas Eliz’in gerçek anlamı: https://bebegimeisim.blogspot.com/2019/03/eliz-isminin-gercek-anlam-ne-kotu.html?m=1
Burcuclk Zynp27 ay bende onu düşünüyorum çok anlamlı farklı bir isim değil mi hayırlısıyla sağlıklı bir şekilde kucağımıza alırız aysimalarımızı♥️
Hatice35 Bi-anne minel, ecmel, ikra, asel, Asmin, Hiva, sümeyra, şüheda, Feyza, Şura, iklim, mevsim, Nisan, Esila, Mira, Hüdanur, Sena, Bi sürü isim sıraya dizdim 😃inşallah sağlıcakla kucağına al önemli olan taşıyabilecek güzel hayırlı bir isim takmak 😊
lifeofmybaby Bi-anne bende sizin gibi yeni tarz anlamsız isimleri beğenmiyorum. İdil düşünüyoruz 🥰 anlamı: saf içten aşk, aşk ve doğa için yazılan şiir
ozgeerbas Sirinanne1 Bi çok anlamı çıkıyor bende ilk başta el izi anlamı diye biliyordum arapça ve fransızca anlamlarıda varmış canım istersen baktığım sitenin linki atabilirim
Sirinanne1 ozgeerbas olur canım ama gerçekten doğrumu acaba. Eliz ismini cok begeniyordum ama anlamı güzel degil diye vazgeçmiştim
ozgeerbas Sirinanne1 Valla bende çok beğeniyorum kimsede yok diye istiyordum sonra baktım alişanda kızının adını koyacakmış 🤗. https://www.google.com/amp/s/www.hurriyet.com.tr/amp/aile/eliz-isminin-anlami-nedir-eliz-ne-demek-41455981
SevimDA Bi-anne benim oğlum olacak ama ilk haftalarda cinsiyeti bilmezken kızım olursa Nil Deniz koyacağım diyordum