Mammimammi Bi-anne bizimde doğuma 10 gün kaldı. Hala bir isim begenmedik. Tamam bu diyebileceğimiz bir isim olmadı. Burada tüm erkek isimleri postlarına bakıyorum yok 😐 Kızım olsaydı ama Elçin, Meyra isimlerini düşünürdüm
uykusuzbirben Bi-anne kelin ilacı olsa kendi başına sürer sanrm 😂 aynı durumdayım bende. 27 haftalık olcaz nerdeyse ama hala net bşyde karar kılamadık. halbuki oğlumda cinsiyetini öğrenir öğrenmz isimini koymuştum ve öylede kalmştı. sanrm bu sene kız anneleri baya zorlanıyo bzm gbi bu konuda 😏🤷🏻♀️
Szsz ❤️💕❤️ kumsal ömür Asel Mira Alya dünya hayat Ayça tuğana Almira bal kız masal öykü Açelya Kız olursa birden birin düşünüyorum
19231923 Bi-anne bende erkek isminde çok zorlandım o saydığın isimlerden hiç mi hiç hoşlanmıyorum hele ki alya ve iki isimlerden öğğğ geldi bana kızım olsa Asu koyacaktım ama oğlum oluyor 🤷♀️
HBetul Bi-anne ben betül koyacagım inş ama annanem iki gündğr arayım elif ikra die sesleniyor 😂😅 fikir olsun size de aslında anlamı çok güzel beğendim çok ama seçtim yani çoktan
Nisantemmuz0407 HBetul benim de kızımın adı betül çok severek sesleniyorum kızıma anlamıda çok çok güzel eğer ikincide kız olsaydı büşra koyacaktım betül büşra uyuyor diye birde büşranın da anlamı çok güzel büyük sevinç müjde kuranın kerimin isimlerinden hemde pek bilinmiyor ama öyle olduğu oğlum olacak betüle uygun bilal istiyorum ama eşim ve kzım istemiyor malesef🤦♀️ Erkek isim bulmak benim için daha zor 😬
Kadze elfaksyy Zehra güzel isim bnmde ikinciye kız olursa eşim istiyor o ismi hemde zehralar baya zeki oluyor Zehra güzel bir tercih yeni isimlerden bin kat güzel
mommy_bee Bi-anne erkek ismi asla bulamıyorum bende kiz ismi cok var beğendiğim. Aslı, mine, ipek, güneş, eliz, zeynep, melisa, nil, bahar, defne isimlerini beğeniyorum.
Sb123 Bi-anne Amine koyucam kızımın ismini inşallah bizde çokk isim baktık ama ortak buna karar verebildik ancak
Mavi46 Bi-anne ilay =ülkenin en güzeli demek bende kızıma bu ismi koymayı düşünüyorum fikir olur belki size 😊😊
Smyyeakyldzz00 Bende kıZım olursa aslında Amine Mevâ ismini çok beğeniyorum ama eşim pek istemiyo Yüsra diye düşünüyoruz şimdilik nasip :)
mrv_b Bizimki de kız ben tam emin değilim detaylıyı bekliyorum ama biz de anlaşamıyoruz isim konusunda eşimle beren azra nilay nihal Ben bunları beğeniyorum