meliha_gizem Bi-anne doğum Allah nasip ederse Mart ayında olcağı için eğer kızım olsaydı Bahar bebişi olacağı için Doğa ismini verecektim☺️ Bizde kızı kolay bulup erkek isimlerini beğenememiştik neyseki karar verdik oğluşumuza Teoman ismini koyacağız🥰 umarım içinize sinen bir isim bulursunuz. Doğa’yı düşünün derim güzel sade bir isim🤗
e_doga meliha_gizem ben de Doğa koyacağım cinsiyeti belli değilken bile bu ismi istiyordum çok şükür kızım olacak bence de çok güzel ve sade.. yeni nesil isimleri beğenmiyorum açıkçası
Ebruce meliha_gizem ben de Teoman ismini çok seviyorum, aylarca en sıcak baktığım isimdi. Eşim Bilgehan olsun istiyordu. Sonunda ikimizin de dediği olmadı 😁Demir Alaz koyduk ama Teoman hala hoşuma gidiyor ☺️
MinnieMouse Bi-anne hic kafana takma dogurdum adini 3.gun koyduk 😁 esim de ben de kararsiz insanlar olup birbirimize birakinca boyle oldu. Sknti etme canim benim kucagina alinca bile hissedersin su olsun diye. Genelde ilk dusunduklerinden biri oluyo ama 😁 ben zeynep ismini cok severim, ama bazi sartlardan dolayi koyamadim. Doga, Öykü, Janset, Gupse isimleri arasinda ve daha bir cok secenek arasinda gidip geldim. En sonunda 3.gun Öykü olsun dedik 🥰 severek sesleniyoruz simdi
Bi-anne MinnieMouse bana kalsa daha bekleyeceğim ama çevredeklier sürekli darlıyor, bende çok kararsızım son dkkaya bırakırsam sanki hiç alakasız bişey koyarım gibi geliyor, genelde son zamana bıraktığım tercihlerim öyle oluyor çünkü 🙈 😂
Deletedmom15262 Elvin, ipek, duru, öykü, mihra, ece, ceyla, buse, Nil, bu isimler benim çoook begendiğim isimler🥰
kubusssss17 Deletedmom15262 ahahha öyle isimler yazmıssınız ki benim de kararsız kaldıgım isimler çoğu 😂😂 elvin ipek duru ilk üçümde hatta 😂 ece ve nil de var 😂 elvine kayıyor bu aralar aklım 8 ayı geçtik off off
Hasibe123 Bi-anne nedense bende aynı ikiz lere hamileyim birinin ismini zeynep erva koymayı düşünüyoruz diğer miniğimize daha isim şu olsun diyemedik çok kararsızım çünkü burdaki isimlere bakıyorum bende 🤭
Zynp_H Zeehra meriç te olabilir 😂 herşey bir yana hayırlı evlat ve sağlıklı evlatlar olmaları dileğiyle inşallah 🙏🏻
mrskorkut Bi-anne Canım İnstagram da falan isimler ve anlamları olan siteler var oralara da bakabilirsin 🥰 Zarif kız isimleri diye Google dan arayabilirsin 😂 Benim de inşallah kızım olacak 24.haftadayız Ebrar Nil koyacağız kısmetse 🌸🥰😍
ikizminikler Bi-anne çok araştırdım bende bi tek Beren ve Bilge hoşuma gitti içimede çok sindi anlamlarıda güzel ☺️
Ayfs Benimde kızım olacak 5. Ayımdayım. Ben Asya ismini çok beğeniyorum. Asya yada Defne bjnlarda güzel. Maalesef birine isim sorunca hep trend isimleri söylüyolar benimde hoşuma gitmiyor😔
crescent_ Ayfs ben de ilk kızımın adını Zeynep Miray koydum. bu kızıma isim bulmakta zorlanıyorum, sanki hepsini tüketmişim gibi 🙈 ama asya benim de hoşuma gitti. defalarca anlamını araştırdım. bence hem zarif hem asil bir isim. kullanımı kolay, fonetiği güzel.. ablasına (2,5 yaş) da alıştırdık, kardeşinin adını sorduğumuzda her ne kadar kendi karnını gösterip “asssyaaa” dese de alışıyor o da 😂
Gizemisra Bi-anne canım ben de 6 aylık gebeyim kızımın ismini koydum şimdiden zeynep İsra olucak zeynep ismini zaten hep istiyordum bir gün İsra suresi denk geldi öyle girdi aklıma şimdi sabırsızlıkla Zeynep isra ,mı bekliyorum
Sinemooo Bi-anne Benim kızım olsaydi Eylül Deniz koyacaktım, ama erkek olacağı için Aras Deniz olacak ❣