Bi-anne 8.ayımdayım Kızıma bir türlü isim bulamıyoruz.erkek isimlerinde beğendiğim çok oluyor ama kızda yok.Zor bela beğeniyoruz anlamı kötü çıkıyor.Kötü anlamlı olunca da vazgeçiyoruz haliyle. Yeni tarz isimlerde hoşuma gitmiyor(liya, alya …)Analar bacılar bi yardım edin gözünüzü seveyim, bi tek benmi böyleyim acaba,siz ne isimler koyuyorsunuz kız anneleri? Veya erkek anneleri önerilere açığım kulağa hoş gelen anlamı güzel bir isim rica ediyorumm 🌸
Mumyy Bi-anne ben henüz cinsiyeti bilmiyorum ama size katılıyorum sanki erkekte isim çok ama kızda pek güzel yok benim hoşuma giden isimler Alin İdil Nil Ece Kızım olursa Nil düşünüyorum inşallah
Irmakkaymaz17 Bi-anne ben mihran koyacağım inşallah güneşin hazinesi, kader alın yazısı anlamlarına geliyor
ipekkkkkkk7 koala06 Kızımın ismi Hayrun Nisa olacak İnsAllah 🥰 çok asil bir isim gubi geliyor bana anlamı da çok güzel zaten ya kuran da geçen istiyordum ya da anlamı hayırlı güzel birşey olsun istiyordum zaten hep diyordum kızım olursa Hayrun Nisa olacak diye ve kızım olacak inşallah 🤭🥰❤️ göbek adı da Aybala olacak babası istedi 🤭🤭
Limonumsu Bi-anne hem eski hem de hiç eskimeyecek bir isim olarak Zeynep isimli çok severim Zeynep. Elif. İpek. Gülce. Gökçe. inşallah gönlünce bulursun canım sağlıkla doğsun inşallah 🙏🏻🥰
Zeehra Erkek annelerine görede erkek ismi çok yok kız ismi var ☺️ kızımın ismi Miray tekrar kızım olsaydı simay koymak istiyordum ama oğlum olavak allahın izniyle bizde erkek isminde zorlanıyoruz 🙈 Nilda ismide güzel
elfaksyy Yok yanlız değilsin bende kaç gündür bi isim begenemedim kuranda gecen anlami guzel olan bi isim bulamadım hep yaren istiyordum dinen uygun değilmiş bi hoca dedi tabi üzüldüm bidaha da bi isim içime sinmedi esma zehra bunlardan biri olcak bu gidişle :(
Kadze elfaksyy Zehra güzel isim bnmde ikinciye kız olursa eşim istiyor o ismi hemde zehralar baya zeki oluyor Zehra güzel bir tercih yeni isimlerden bin kat güzel
minisinannesiiii elfaksyy ben kızım olsaydı ismini elisa koycaktim anlami cennet kapısında bekleyen melek miş fikir olur belki 😊
20172021 Bi-anne aynı dert bende de var şimdi koyulan isimlerin hiç biri hosumuza gitmiyor lıya alya asel…. farklı güzel isimler istiyoruz bende burda bekliyim 😅🤦♀️