mom27 evet cnm bende kullanıyorum 250’lik 2 ay önce tok karnına ilaç aldıktan sonra 2.93 dü dün tekrar enderklin doktoruma gittim tam sınır dedi ve gebelikte 1,5’lar da olmasını istiyoruz bebekte artı ihtiyacı olduğu için kullandığım vitaminin içinde ki iyota kadar inceledi bugün aç olarak test verdim yarın gidip değerlendirmelerini alıcam bakalım ne diyecek