justwaiting mom27 eczacıya sorun işte sizin değerinize göre ne kadar kullanmanız gerektiğini o bilir,madem doktor da öyle söylemiş en mantıklı olan bu. Herkesin farklı, burada birinin söylediğini baz almak mantıklı olmayacaktır
Maviyesil121212 mom27 bunu ilaç gibi düşünmeyin, ağrı kesici vs ben de kullanmam ama bu hayati bir şey. Allah korusun çocukta zeka geriliğine kadar yolu var değerin yükselmesi durumunda. Ben kendimi bildim bileli 50lik 100lük kullanıyorum . 1 gün almasam yorgunluk bas gösterir çok önemli tiroid hormonu aman
Sedanindenizi mom27 Hamileligimin başinda tsh 3,66 ciktigi icin ben de 25mlg kullaniyorum ve 1 ayda deger dustu bile simdilik devam dedi dr. Kesinlikle kullanmalisiniz onemli cunku. Ayrica hic bir yan etkisi yok rahat olun.
aslihancvk mom27 bende aynı şekilde başladım1.92 ye düştü 25 haftalıktan sonra tekrar yükselmeye başladı şimdi 50mg kullanıyorum
Tuba04 mom27 canım birde söylemeyi unuttum her ay troid baktırmayı sakın ihmal etme kullandığın doz az kalırsa dozu arttırabilir doktor ve bu çok önemli kanında normal bile olsa her ay baktır