Ozge2805 ben bebek tedavisi biçim Züleyha hanıma gitmiştim eşimle girdik konuşmaya sonra bizden testler istedi neyse testleri yaptırdık sonuç çıkmasına rağmen bana 20 gün sonra gel dedi bende sonuçlar çıktı ama dedim o zaman bı test daha yaocaz dedi neyse 20 gün geçti gittik yine test yaptrdik bu sefer yine 20 gün sonra gel test yapcam dedi baktığı sadece beta değeri hamilemiyim değilmiyim sonra eşime dedimki ben bu kadını hiç sevmedim kim onerdiyse sana hata yapmışiz keşke fakülteye gitseymisik dedim sonra arkadaşım şehir hastanesi de bı doktor önerdi orda tedaviye başladım hemde ücretsizdi 5 ayda hamile kaldım ve üstelik doktorum 20 gund bir gel test yapcam bile demedi o yuzden özelden nefret ediyorum bak işini yapan çok güzel doktorlar var yok değil ama Züleyha hanım benim gözümde yok dünya hastaneside aynı şekilde eğer bı gün özele gidersem kesinlikle oraya gitmem o 2 ayda 700e yakın param gitti şu an diyorum keşke gitmeseymisim de eşimi zor duruma sokmasaymisim bence araştır doktorları öyle git